Inte alls som ett brev på posten

Som nämnt i tidigare inlägg skulle damen på alfakassan göra sitt bästa för att hinna behandla min ansökan i fredags. Om detta så skedde skulle jag få ett brev hemskickad idag som bekräftade min ersättning och en utbetalning skulle göras på torsdag. Fick jag något brev idag?

Nej.

Förstår att det måste varit jobbit för %%##""/ kvinnan att behandla min ansökan, jag menar de har ju bara haft cirka 1,5 månad på sig, så jag förstår ju såklart om det är stressigt för dem!! Jag vet såklart att jag inte är deras enda "patient" men vad faaaaan, 1,5 månad!!?? det är skamligt illa. Jag som bara betett mig exemplarisk för dem. Skickade in min ansökan samma dag som jag skrev in mig på arbetsförmedligen och skickade iväg mina kompleteringar samma dag som de bad om dem.

Pengarna dröjer,
min kassa sinar
och mitt tålamod är här med slut.

Kommentarer
Postat av: sandra

hej soto! lycka till pa jobbet och tack for tipset! ska absolut till madame s i morgon.. puss puss, hor av mig nar jag kommer hem!

2007-12-11 @ 23:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback