Jag blir lite less

Emma: Ja, hej det är Emma
Alfa-kassan bruden: Ja hej, jag heter blabla och ringer från alfa kassan
Emma: Jaha, hej
Alfa-kassan bruden: Ja, du har ju missat att fylla i de kompleteringar vi bad dig om
Emma: Jaså
Alfa-kassan bruden: Ja, vi vill ju veta vad du hade för dig under perioden December 2006 och Oktober 2007?
Emma: Ja, jag ringde ju till er och berättade det i början av förra veckan, och hon jag pratade med då sa att då skulle allting vara fixat?
Alfa-kassan bruden: Jaha, men vart ringde du då?
Emma: Ja, till växeln eller vad det nu är, det här 0771-nummret....
Alfa-kassan bruden: (idiotförklarar) Ja, men då ringde du alltså till kundtjänsten
Emma: ja, kanske det, men det skulle iallafall räcka så sa hon jag pratade med då, men i vilket fall så var jag ute och reste då under båda perioderna....
Alfa-kassan bruden: Okej, då skriver jag väl in diversetid här då... jag ska försöka göra klart din ansökan idag då (som jag för övrigt skickade in för en månad sen) Men jag kan inte lova att jag hinner, du vet jag ska sitta i kundtjänsten idag också, men jag ska försöka hinna.
Emma: ja, det låter ju bra
Alfa-kassan bruden: Ja, bra tack och hej
Emma: Ja, tack för att du ringde, hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja tänk den där jävla alfa kassan är helt jävla omöjlig...mmorr.. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback