Okej, vi kör igen!

Ledsen för ett alldeles för långt blogguppehåll! Det har varit jullov, ledighet och andra göttigheter som kommit emellan (samt en hel del brist på ork och motivation om jag ska vara ärlig). Har gått som katten runt het gröt kring den här bloggen ett bra tag nu... inte riktigt förmått mig att knappa in blogg.se på datorn... inte riktigt orkar tänka ut nåt vettigt att skriva. Men nu, NU! vi testar och kör igen. Kör bara.

Idag har jag;
Skrivit några (ganska många) rader på mitt och Emelies examensarbete
Startat upp arbetet kring en presentation vi ska hålla för ett gäng 8:e klassare (hjälp)
Försökt plugga, men förgäves, somnade med nosen ner i boken i tysta rummet på bibblan
Ätit panerad fisk, potatis och "kall-Emma-sås" (turkisk yoghurt+dill+citron+salt+citronpeppar)
Kollat två avsnitt av Dexter
Lyssnat när Joel försökt övertyga mig om att saltat (!) kolsyrat vatten är gott...
Lyssnat när Joel med stor inlevelse gourmeförklarade smaken på Samarin...
Kokat blåbärssylt
Pratat med min mamma och min ena syster

Nu blir det alldeles snart godnatt och imorrn är det fredag!


Kommentarer
Postat av: Den bättre hälften

Men underbart darling! Även om jag gillade kommentarerna från fredagsmyset så är det gött med lite nytt :) Du kan ju haka på min lista om du får skrivkramp. Pössen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback