Ett försök att disciplinera mig

För att försöka få lite mer rutin och disciplin på mitt bloggande nu efter mitt långa uppehåll, så tar jag också och hakar på den här listan;

1. Introduktion av mig
2. Min första kärlek
3. Mina föräldrar
4. Dagens måltid
5. Min definition av kärlek
6. Min dag
7. Mina bästa vänner
8. Ett ögonblick
9. Sånt jag tror på
10. Dagens outfit
11. Om syskon
12. Vad jag har i min väska
13. Denna vecka
14. Dagens outfit
15. Mina drömmar
16. Min första kyss
17. Ett favoritminne
18. Min bästa födelsedag
19. Något jag ångrar
20. Denna månad
21. Ett annat minne
22. Sånt som gör mig upprörd
23. Sånt som för mig att må bra
24. Sånt som får mig att börja gråta
25. För första gången
26. Min största skräck
27. En favoritplats
28. Om saknad och längtan
29. Aspirationer och framtidsdrömmar
30. Ett sista ögonblick

Kommer dock inte att utlova att denna lista kommer vara avslutad om precis 30 dagar, tar det i min takt.
Känns spännade och roligt att få skriva efter dessa rubriker. Det fanns nämligen en tid i mitt liv då jag var rätt haj på att skriva, och kunde spruta (nåja) ur mig texter och dikter. Nu är verkligheten en annan. Nu har jag mycket svårare för att formulera mig och bygga ihop bra texter, min kreativa sida är helt enkelt lite halvdöd. De mesta texter jag skriver nu för tiden låter typ så här; "Dep 33-43, gk. PTR RDA 170 ib 0,5, 0,6, 0,7. Pat åter för fortsatt dep 2/2" - inte så värst inspirerande för kreativiteten. Men nu hoppas jag kunna väcka liv i nån slags inspiration och hitta tillbaka lite till min kreativa sida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback