2. Min första kärlek

Jag var 5-6 år ungefär och var otroligt förtjust i en kille som heter Magnus. Han bodde i ett bostadsområde (okej, kanske en överdrift att kalla det för ett bostadsområde, vi pratar ju ändå om Hede) snett bakom huset där jag bodde. Mellan mitt hus om området där Magnus bodde fanns det en stor äng och en liten lekpark. En dag berättade jag för mamma att jag ville bjuda Magnus på picknick i parken mellan oss, jag skulle ta med alla goda saker som jag visste att Magnus gillade! Jag hade även planerat att jag skulle försöka "lura" till mig en puss av Magnus under den här picknicken - "Jag säger att han ska blunda och sen pussar jag honom!" sa jag glatt till mamma. Fortfarande oklart om jag fullföljde planen.

Kommentarer
Postat av: moa

hihi så himla roligt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback