Det går långsamt framåt

Eller egentligen går det vansinnigt fort framåt! men här i bloggen går det i mer sällsamt tempo, alldeles strax ska jag bjuda på det tredje inlägget efter listan med de 30 givna rubrikerna. Sitter och lyssnar på en nostalgi-lista på spotify som min fina vän fröken Hurtigh komponerat ihop, har haft en ganska lång period nu när jag inte velat lyssna på någon musik alls. Jag sitter vid min dator i tystnad, det enda ljudet jag står ut med är ljudet från knattrande tangenter, vilket är ganska högt iofs när jag skriver, för jag har en tendens att slå jäkligt hårt med mina pekfingrar (ja kan ingen tjusig fingersättning, det är pekfingrarna som får sköta hela jobbet) på de stackars små bokstäverna och siffrorna. Iallafall, men idag kände jag ett sug efter att lyssna på något bra och trevligt, och valet föll på denna lista fylld med gobitar. Det va faktiskt härligt med lite ackompanjemang till tangentknapprandet.

Från nostalgiruset:
alla drömmer om fåglar även du även jag, men plötsligt hamnar man väl under en spårvagn för vasastan är som chinatown...
....för inget är logiskt, för att inget är magiskt, och det är så tragiskt så jag springer tillbaks till dig!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Men vad kul, jag hittade det här inlägget nu först. Jag måste också lyssna på nostalgi-listan lite mer, hade nästan glömt av den. Det bästa vore ju om vi kunde lyssna på listan tillsammans! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback