Telefonkampen

Under cirka 4 veckors tid har någon försökt nå mig. Ett nummer som börjar på 08 har ringt mig varje dag under dessa veckor. Jag har inte svarat, många gånger har jag faktiskt missat samtalen på riktigt, men oftast ignorerar jag bara telefonens signal. Jag har nu sökt fram att detta nummer hör till WWF, en organisation jag tidigare sände en månatlig summa till innan jag blev en alldeles för snål och fattig student. Jag kan alltså lista ut med röven att dom kommer vilja försökte få mig att skänka pengar igen, såklart! Mala på med massa försäljnings-crap och ösa på med dåligt-samvete-argument. Jag pallar inte riktigt sånt där, det är därför jag konsekvent inte svarat och trott att detta varit den rätta taktiken för att bli kvitt deras påstridiga telefontaktik, men det funkar fanimej inte!! dom bara fortsätter att ringa, varje dag, i fyra veckors tid! och nu kan jag ju inte svara, och säga "Tack men nej tack" det skulle ju verka skitlöjligt! Dessutom skulle det ju signalera att dom vunnit denna kamp! "Efter fyra veckors telefonterror så gav hon minsann med sig - hehehehe" och det tänker jag INTE GE DOM! Vi kommer helt enkelt att få fortsätta såhär, for the rest of my life. Kring 16-17 tiden varje vardag så kan jag kallt räkna med ett samtal från WWF - som jag tänker ignorera, såklart! En tyst telefonkamp. Amen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback