Ledig dag

Igår hade jag en ledig dag, ledig dag = påbörja något projekt! så brukar det ofta bli för mig. Igår fick jag ett ryck och slet ner alla böcker från bokhyllan och tänkte rensa ut lite skit därifrån. Typ pocketböcker som följt med nån tidning jag köpte 2005. Typ böcker från Joels "köpa-djupa-och-svåra-filosofiska-böcker-period". Ja, han har haft en sån period min karl, håller väl till viss del i sig än idag, men förut var det mer extremt. Ni ska bara veta vilka titlar som trängs i vår bokhylla. Nu är det fint och ordning och reda i vår kära hylla. Försökte hålla mig till någon slags stuktur och ställa tillbaka böckerna i "tema ordning" dvs, kokböcker/matinspiration på en hylla osv. Men det höll inte så länge, nu står "Bonniers stora bok om stickning" brevid "kärleksdikt från hela världen"... menmen, lite mer ordning är det iaf.


Kaoz


"hehe, den här boken kan ju Myrorna få roa sig med att försöka få såld" /Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback