Plötsligt händer det!

Sedan länge, myckert länge, har jag velat ha Vapnet's låt "Kalla mig" som ringsignal på mobilen. Tanken väcktes för första gången när jag köpte en Sony Ericson telefon med Walkman-funktion, detta var januari 2007. Inte en endaste låt la jag in på den telefonen, och då än mindre "Kalla mig". I augusti 2009 blev walkman-telefonen stulen. Jag köpte en ny Sony Ericson, fortfarande med drömmen om att få tummen ur (eller kanske rättare sagt sladden I )och fixa med att få "Kalla mig" med dess härliga intro som singsignal. Idag, cirka 3,5 år efter det att tanken väcktes har jag nu äntligen fixat det - JAG HAR NUMERA "KALLA MIG" SOM RINGSIGNAL!!!!!! Jag lyckades dessutom föra över en hel del andra låtar om jag nu skulle få för mig att vilja ändra ringsignal, men mest rättvist vore ju om jag har kvar "Kalla mig" som ringsignal i 3,5 år nu för att kompensera för all den tid vi förlorat. Det som är mest konstigt i hela denna historia är egentligen att det just tagit mig 3,5 år att fixa detta och så var det så enkelt! Vanligtvis när jag får en idé skall den genomföras på EN GÅNG, helst nyss... men icke med detta "projekt" som jag intalat mig att det varit. Tänk så LURAD jag varit i alla dessa dar!



RING hemskt gärna till mig nu, så jag kan njuta av min underbara ringsignal...

Kommentarer
Postat av: Petra

riktigt härligt intro!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback