Later on

Halle-fucking-lulja! en månad till sommarlov idag! Den här terminen har verkligen gått läskigt fort. Swisch sa det bara. Det har förresten löst sig med sommarjobbsproblematiken, 10 veckor med start måndag 7/6 kommer jag att arbeta på det kära orderkontor där jag nu kommer att arbeta för femte sommaren i rad! Det är alltså ett mycket gott betyg, jag trivs bra där! Riktigt skönt och lugnande att veta att jag har sysselsättning och inkomst, nu är det dax att börja kolla på resor och boka in en fin avslutning på sommaren :) Någon som har något bra semestertips? 1 vecka i mitten av augusti, någonstans i Europa? Funderar lite på Sicilien, någon som varit där?

Idag är det måndag och det är inte vilken vecka som helst jag har framför mig, på torsdag är det nämligen dax för mig att ta emot min första riktiga patient på skolan!! NERVÖS är bara förnamnet! Även om vi övat praktiskt hela terminen på det vi ska utföra så känns det ändå alldeles för pirrigt för att det ska kännas bekvämt... men det är väl alltid så med debuter. På fredag är det även dax för terminens näst sista tenta, nästa onsdag skriver vi den sista. PHEW, har varit alldeles för många tentor.

Middag nu, sen yoga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback