Happy

Imorgon var det så äntligen dax - den sista tentan för terminen!! hallelulja, sen ska jag ta mitt liv tillbaks! Efter imorgon blir det nämligen väldigt luftigt schema fram till sommarlovet, det var då verkligen på tiden! med lite luft i schemat alltså. Imorrn är även en extra rolig dag av en annan anledning, för då kommer äntligen min kära skånetös Jennie på besök! Var nästan precis två månader sen vi sågs nu. Dessutom ska jag ta emot min andra patient imorrn, och nu känns det nästan inte alls nervöst utan mest bara roligt :) Nu ska jag sörpla i mig kaffet-på-maten och sen fortsätta med lite sista-minuten-plugg! Min pluggteknik kan numera sammanfattas så här: "Less is more!" - hittills har den strategin funkar hur bra som helst :)


Sist jag va och hälsade på Jennie i Hässleholm !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback