Bara en dag

Idag var det minsann inte så dumt att vara tandhygieniststudent, det tycker jag ju iofs aldrig att det är, men idag var det extra gött! Oral-B som ägs av det multinationella företaget Procter & Gamble kom på besök och pratade om deras munygienprodukter och som "tack" för att vi lyssnat fick vi alla en av deras eltandborstar, "värstingen" bland alla eltandborstar där ute man kan kalla den, en riktig gobit! Tillhörande trådlös monitor följer med som räknar ner hur länge man borstat och indikerar när det gått 30 sek och det är dax att byta kvadrant, när man sedan borstat alla munnens fyra kvadranter efter 2 min så dyker det upp en GLAD SMILEY på displayen, så fiffigt va! den talar visar även om man borstar för hårt genom att det kommer upp en liten blinkande varnings-triangel, likaså när det är dax att ladda borsten och vad klockan är! vilken manick! Efter den "ansträngande" förmiddan hade vi klinikpass och la lite bedövning på varann - en helt OK skoldag med andra ord ;)

Nu på kvällskvisten har vi lyxat till det med pizza som vi ätit på balkongen medan de ljumma vindarna varsamt smekt förbi... vilken sommaridyll! Sen blev vi dock avbrutna av en snubbe från hyresgästföreningen som ville värva oss, han pratade och pratade men det enda jag kunde tänka på var hans dåliga andedräkt och placket som låg där alldeles synligt och kladdigt längs gingivalranden... skadad eller vad?

Nu disk och sen kvällkspromenad med älskling och Iris!

Kommentarer
Postat av: Petra

vilket bra grej! : ) hur gör ni när ni lägger bedövning på varandra?

Postat av: Petra

ja precis, det är min inspirationsvägg.. : ) absolut, det ska jag försöka göra. trägolvet är urtjusigt! jag börjar skolan igen den sista augusti, så från ungefär den 18-19 juni blir jag hemma. hur ser din sommarplan ut? ses måste vi göra i alla fall! puss hjärtat

2010-05-19 @ 21:57:54
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se/
Postat av: moa

vissa har de bra dom :)

2010-05-20 @ 10:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback