It's not the fall that hurts it's when you hit the ground

TENTABUBBLA! så kan man sammanfatta denna vecka fram till fredag kl 08:00... värsta kursen hittills alltså, fysiologi/anatomi. Dessutom hade vi en ny kursstart idag i anestesi (ska lära oss lägga bedövning), och kommer gå heldagar varje dag fram till fredag. Men, nu ska jag inte bara klaga på sånt trist. Men det är fan i mig intensivt vill jag lova. 4,5 vecka till påsklovet och fram tills dess ska t r e tentor skrivas, och direkt på måndag morgon efter påsklovet är det dax för en till. Som sagt, intensivt! Men förutom plugget hade jag väl tänkt försöka hinna (förutom att äta, sova och kanske duscha) se tre sjukt bra premiärer på tv! Redan ikväll är det dax för den första, Boston Tea Party, imorrn är det Desperate Housewives och på onsdag börjar (äntligen!) True Blood igen! wooho! :) Nu: fixa te och bänka mig i soffan, sen blir det godnatt, sovmorgon till 06:45 imorrn, hurrey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback