A great way to start a week

Började dagen med en ledig (minns inte ens när det hände senast) men effektiv förmiddag bestående av tvätt, dammsugning, diskning. Men även en lång och sen frukost tillsammans med VK, som jag lusläste pärm till pärm. Tror det va första gången jag hinnut läsa hela tidningen sen vi påbörjade prova-på-premunerationen för några veckor sen! Trampade iväg till universitet till kl 13 där vi började en ny kurs idag; Farmakologi! verkar faktiskt rätt intressant och föreläsaren verkar vara en riktigt skön dude! hurrey, känns ju ännu bättre med tanke på vilket bottennapp vår förre föreläsare va. Värmde upp rester till middag, men inte vilka rester som helst, inledde med en bit fläskfilé med ädelostsås och klyftpotatis som blev kvar från gårdagens middag och avlutade med lite tacos! Mmm! Nu ska jag strax trampa bort på IKSU för lite träning, dax att kicka igång igen efter en lång och intensiv "sitta-still-och-plugga-och-tröstäta-socker-för-att-hålla-mig-vaken" period. Så det blir ju gött! Ikväll är det ju Boston Tea Party också. Härlig måndag. Mer måndag till folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback