Två konstateranden

Efter att ha sett delar av kvällens Idrottsgala på 1:an kan jag bara konstatera följande två saker;

1. Att jag aldrig tidigare sett Svenska skidskytte landslagets tränare Staffan Eklund utan mössa. Nu när jag gjorde det känner jag mig lite smått chokad, tycker nämligen inte att hans frisyr stämmer överns med hans personlighet och röst på något vis. Jag hade föreställt mig en blod/silvergrå kaluffs där under Sverigemössan, men ack så fel jag hade! Han ser mycket yngre ut utan mössa. Det är lite samma känsla som när man får se bild på någon radiopratare man fått en helt annan bild av i huvudet på grund av personens röst och sen stämmer den bilden inte alls in på den person man ser framför sig.

2. Tomas Brolin är blötfetheten personifierad


Kommentarer
Postat av: Linnea

Att han är ja! Helt otroligt, han måste ju känna varje morgon när han tittar sig i spegeln -men när blev det såhär fel? Stackarn. Du ser vad farligt det är att träna, den dagen man slutar ja då vips ser man ut som Thomas Brolin! Så det är nog bäst att jag aldrig börjar ;) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback