When they come

Tiden går fort och nu är det februari. Jösses. Ännu en helg passerad, eller snart iallafall, hela söndagen är ju faktiskt kvar! Dagens planer är att VARA UTE, för det är SOL ute!!! Kan knappt minnas sist jag såg solen... ska ut på skidtur med mina älsklingar, härligt! Igår var jag bakis och jävlig men då gick vi ut en sväng, ner på isen, kastade apport med Iris så hon fick springaspringaspringa och leka och vara glad. Och jag kan bara konstatera att det finns typ inget lite frisk luft inte kan råda bot på.. så jävla klyschigt, jag vet, men SÅ SANT! Inte en tillstymmelse till bakishuvud fanns kvar när vi kom in igen. Nä nu ska jag peppa igång dagen med lite Deportees och sen - UT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback