Onsdagslyx a´la student


Lyxade/latade till det med pizza till middag idag, riktigt gött! Tror faktiskt aldrig det hänt att jag och joel beställt hem pizza sådär mitt i veckan, men nån gång ska ju va den första. Det är ju onsdag idag, och jag har nu lyckats äta skäpmat två gånger den här veckan... haha! Fick ju njuta av skånes främsta delikatess i måndags, nämligen kebab ;) hade i övrigt en underbar vistelse i skåne, riktigt riktigt skoj att träffa Jennie igen! Ikväll firar vi Iris 1-årsdag och allahjärtansdagen lite i efterskott här hemma, jag hade gärna tänkt mig att se en film eller så, men nu passar det sig ju inte med tanke på att det händer spännande grejer i Vancouver ikväll! -"Man får faktiskt göra vissa uppoffringar för OS Emma" som käre Joel säger, och jag kan väl hålla med om det. Till en viss del.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Fan Ems, du kan inte ha den där frestande bilden på bloggen! Jag kan inte låta bli att gå in och titta på den en gång i halvtimmen typ och längta efter att få sätta tänderna i den där superpizzan! GE MIG!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback