On my way

Färdigpackad och redo för avfärd! Har avverkat en dag med föreläsningar i anatomi/fysiologi på universitetet och nu ska jag alldeles strax ta bussen till flygbussen... nu frågar jag mig bara om det verkligen är okej för en 22-åring att ha sjukt mycket resfeber för att åka inrikesflyg till skåne? herregud, här har man flugit runt halva jorden och nu ska jag 120 mil söderut och är nervös! det är ju sjukt. Får väl skylla på att det var ett tag sen man va ute och flängde sist. Men faktum är att jag oftast haft problem när jag rest inrikes, utrikes tycker jag resorna bara flutit på bra! Så nu ser jag ju framför mig hur allt kommer gå åt helvete. I och för sig har inrikesresorna ofta strulat pga av något som kallas SJ, och nu ska jag ju faktiskt flyga, hoppas Malmö Aviation håller måttet :)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback