Loppisfynd





2 stycken av de här skitsnygga muggarna med tillhörande fat fyndade jag på loppisen på Nolia-hallen i söndags!
Sen att alla köksskåp är fyllda till bredden av dirverse muggar och koppar är ju en annan historia... kanske får köra med varianten; en in en ut? Men jag gillar alla typer av koppar, och jag älskar min lilla samling av diverse fynd. Har max två stycken som ser lika dana ut, så det är en salig blandning i skåpen, men det är härligt tycker jag! tänk att bara ha lika muggar? 20 stycken som ser precis lika ut, blä vad trist! Just nu har jag fyllt den underbara koppen med Earl Grey teh och ska sätta igång med pluggandet igen. Jag kommer i princip inte göra annat än att plugga nu fram till 5:e mars. Tentabubbla deluxe. Den västa tentan hittills väntar. Bäst att sätta fart.

Kommentarer
Postat av: Petra

Dom vill jag ha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback