Bye for now!

ÄNTLIGEN dax för lite ledighet och semester! Fredag den 13e augusti och mitt sommarlov börjar idag! Nyss försökte jag starta bilen med hemnyckeln...fast bilen redan var igång... och nu när jag skulle logga in på bloggen skrev jag @piab.com istället för @hotmail.com... Tror jag behöver lite ledigt nu! Gå in i off-mode.

Imorrn åker vi till Stockholm och spenderar några dagar där innan vi på måndag eftermiddag sätter oss på planet mot Dubrovnik och Kroatien! :) Kan knappats beskriva med ord hur mycket jag längtar!

Så ännu sämre uppdatering framöver är att räkna med. Som sagt; jag intar off-mode från och med...NU!

Kommentarer
Postat av: Sheena / Rockho

Va kul att läsa en kommentar från dig på bloggen! Blev väldigt glad. Och kul att någon fler är skeptisk till den nya designen av Försvarets hudsalva, haha. "Tass-salva", vad tänkte dom på?! Skumma människor.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback