Time is all around

Sitter och dricker kvälls-te ur den blommiga favoritmuggen och lyssnar på Regina Spektor, vet egentligen att te vid den här tidpunkten är en dålig idé, miniblåsan och jag kommer få springa på toa flera gånger i natt. Men gott är det ju. Igår åkte vi på en liten utflykt till Sundsvall och mötte upp systrarna för en heldag på Birsta! Vi skulle även byta tillbaks bilar, våran bil blev kvar i Hede efter lovet pga en reperation som drog ut på tiden, och därmed fick jag åka pappas bil upp när lovet va slut, sen bytte pappa in den bilen här i Umeå, och ja, massa hit och dit helt enkelt. Så efter många timmars strosande och shoppande (inte jag dock, min ekonomi är sämre än sämst just nu) bytte vi bilar och åkte åt varsitt håll igen, med rätt bil. En trevlig dag, är så glad att vi har sån bra kontakt och fin relation till varandra vi systrar, att vi hittar på saker tillsammans och alltid har kul! Det värmer i hjärtat.

Ny vecka och ny kursstart idag, sjukdomslära, verkar väl rätt intressant. Så just nu läser vi psykologi I, sjukdomslära och lär oss lägga bedövning samtidigt, ja kanske inte samtidigt bokstavligt talat, men parallellt med varandra. En rätt härlig mix tycker jag :)

Nu är teet slut och jag är kissnödig så jag säger godnatt!


sisters! yngst är längst, inte okej.


Kommentarer
Postat av: Moa

tack för en bra dag :D Är jätte kul att vi har kul tillsammans, höhö! Fint kort BTW! :D PUSS <3

2010-04-20 @ 23:08:22
Postat av: ida

Tack för en underbr dg, <3

det är bara att inse faktum.. JAG ÄR LÄNGST ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback