Sommarpanik

Jag har inte fått något slutgiltigt besked ang mitt sommarjobb än och det börjar bli riktigt jobbigt att bara gå runt och vänta, känns som att gå runt och vänta på att en dom ska falla (inbillar jag mig iaf, för vad vet jag, har aldrig väntat på någon dom). Det är snart maj och jag vill ju liksom börja planera inför sommaren, sånt man kan vänta och länga efter nu på sluttampen av terminen. Just nu känns det bara jobbigt och helst vill jag inte ens tänka på att det är sommarlov om ungefär en månad! Skulle det inte bli något av sommarjobbet är ekonomin för hela sommaren och resten av tiden fram till nästa sommar helt körd i botten, en skrämmande tanke! men då får jag väl lösa det på bästa tänkbara kreativa sätt, kanske kan pappa betala mig en tjuga varje gång jag klipper gräset eller nåt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback