På sistånde

  • Firat påsk i Ransundet tillsammans med Iris och älsklingen med familj
  • Pimplat, inget napp men dock en tålamodsprövning
  • Ätit massa god mat
  • Börjat komma överens med rödvinet
  • Druckit öl i solen
  • Fått 1000 nya fräknar och en lätt röd nyans i facet
  • Träffat min underbara familj
  • Åkt massa skidor, cirka fem mil sammanlagt!
  • Läst ut en bok (Våga Flyga - Lisa Jewel)
  • Börjat läsa en ny bok och inse efter 20 sidor att jag redan läst den
  • Invaggat mig i en skön lunk och vill helst stanna i den här lugna bubblan ett tag till

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det gör du så rätt i gumman min! Se till att njuta av ledighet i första hand, sen kan du tänka på plugget! Puss och snus


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback