Underbart i all sin enkelhet

Kanske dax för en uppdatering? Känns som bloggen och jag håller på att glida isär lite... tror jag måste jobba lite mer på vår relation. Det är helg och det är skönt! Två veckor har passerat på tandhygienistprogrammet och hittills känns det bara bra :) Idag har jag och mina älsklingar varit ute på en lite utflykt och utforskat omgivningarna i fina Västerbotten! Åkte mot Vindeln och gick en liten stig som ledde fram till en mysig rastplats alldeles vid älven. Sedan gick färden vidare mot Norrfors där vi fikade kaffe och mazarin, och Iris gnagde på alla pinnar hon kunde hitta. Vi gick även och tittade på några hällristningar som finns där, det var väl coolt, men jag har ändå svårt att bli riktigt fascinerad av sånt, det är för svårt att greppa på nåt sätt. Cruisade lite genom staden innan vi anläde till kvarteret skatan (Mariehem alltså) igen. Nu sitter vi här vid varsin dator och nördar oss, jag med massa bloggar som ska läsas och Joel roar sig med Wikipedia och Google Earth, som vanligt. Senare i afton vankas sillsmörgås till förrätt och lite korvstroganoff på det! Annars är det mest bara soffan och mys som hägrar. Lyssnade även på Tracks under vår lilla tripp, det var ju det 1000:e programmet idag! Det är något jag hellre kan fascineras av! Käre Kaj levereade listan lika proffsigt som vanligt. Dock lite minus att det var Lars Winnerbäck som fick toppa listan, jag är så less på den karln! Han låter ju bara lika lika. Same Same but different. Fick höra många gamla godingar under listans tillbakablickar, bland annat den nedan, jag hade nästan glömt den fina fina låten!

The Motorhomes - Into the night


Trevlig lördag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback