Tandhygienist to be

Har nu gått tre dagar på Tandhygienistprogrammet vid Umeå Universitet! Hittills trivs jag väldigt bra, nu första veckan är det som mest introduktion så börjar det på allvar till nästa vecka. Då ska vi börja läsa Biokemi och Oral Hälsa I parallelt. De som läser ett år över oss har försökt göra oss förberedda på att det är väldigt intensivt och mycket plugg i början, speciellt första terminen. Menmen, det ska väl gå det med! Allt går bara man vill, om jag nu ska vara klyschig. Annars tycker jag det är gött att vara tillbaks i Ume igen, härliga stad! Har hunnit med ett pass påm iksu hittills, det första sedan typ slutet av Maj!! Hua vad jag svettades och våndades! Men nu ska det bli ordning på den här fysiken igen, sådetså. Nu ska jag ta mig lite "stuktur och organisations-tid". Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback