Mittiveckan

YES! Fått besked att jag klarat två de tre tentor jag skrivit nu inom loppet av en månad! Hurrey! En av dem var dessutom den fruktade kemikursen som jag kämpat med, men nu är det alltså över! aldrig mer ska jag vidröra en kemibok! Idag är det onsdag och onsdagar = Preklink på skolan. Då vi alltså sitter på "Lab" och gör praktiska övningar på dockor, eller "gummor" som vi kallar dem. Det är alltså en plastskalle som man kan montera käkar på och spänna över "hud", alltså en gummibit, allt så det ska kännas så realistiskt som möjligt. Just nu övar vi scaling, (tandstensskrapning) och det är svårt men väldigt kul! Det är ju det där som ska bli vårat "expertområde" så bra man får öva mycket :)

Kvällens;
Bästa: mina älsklingar!
Underhållning: True Blood 22.00 svt1 !!
Soundtrack: David Gray (=höstmusik!)
Mat: ChiliConCarne för 5:e (!!) måltiden i rad..
Sämsta: min onda kropp (biverkingar från influensavaccinet jag tog igår)



Kommentarer
Postat av: Petra

Grattis! Du är bäst tjejen! : )

Postat av: Sandra

Vad skönt - Grattis! :) Så kul att läsa om vad du/ni har för er där borta.. Kramar

2009-10-28 @ 20:11:23
URL: http://sandrawager.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback