Äntligen helg!

Härligt med helg! Även om helgen kommer innefatta en del plugg (första tentan till veckan), så anser jag ändå att man ska unna sig lite "helg-feeling", dvs. känna in fredagen och varva ner. Så det är precis vad jag har gjort idag! Efter några timmars någorunda effektivt plugg på Medicinska Biblioteket så har jag och älsklingarna varit ute på en liten turné på stan och sen tagit en härlig skogspromenad (oj så klyschigt det lät) och ätit god middag (thaiwookgryta och ris) sedan tagit ett bad och nu väntar Idol om cirkus 14 minuter!

Har fått föresten fått ersättning av Länsförsäkringar för stölden i Barcelona, blev inte så pass mycket att det går att återköpa precis liknande föremål, men iaf något för en fattig student! Hade vi inte fått en enda krona hade jag snällt fått vänta med inköp av kamera och iPod tills kanske nästa sommar då man förhoppningsvis drar in lite cash igen. Men som sagt, nu ska jag beställa en iPod och börja leta efter en lämplig kamera, nån som har ett förslag på någon bra?

Nej nu, FREDAGSMYS!

Kommentarer
Postat av: Jan-E

Ha en trevlig helg:)

2009-10-02 @ 22:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback