Monday Blues

Fick en smärre chock när jag såg att några grannar i huset nedanför var i full färd med att klä julgranen i fredagskväll!! herregud, det är ju bara början av November! Lite väl overkill kan jag tycka. Det lustiga är även att så vitt jag kan se utifrån, så är just julgranen det enda julpyntet de har framme! ingen adventsljusstake i fönstret, inga julgardiner, inget! Julgranen brukar ju vara det sista man plockar fram, iallafall har det varit så i min familj.

Måndag och ny vecka igen då! Har haft angenämt besök från södern, alltså skåne, under nästan hela förra veckan. Jennie var nämligen här, superkul och mysigt! Veckan som väntar ser lugn och fin ut, jag passar på att andas och njuta lite!

Nu säger jag godnatt!

Kommentarer
Postat av: Petra

ja, bled är nog paradiset på jorden! underbar plats! pusskram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback