Ett fall och en längtan

För en vecka sen ramlade jag ganska rejält från cykeln. Mycket märkligt va det, vet fortfarande inte riktigt hur det gick till.. Jag var inte berusad, det var ingen neförsbacke, jag hade ingen hög fart, jag pratade inte telefon eller va distraherad på något sätt. Men hursomhelst så ramlade jag och landade med höger axel rakt ner i asfalten. Gjorde helvetiskt ont, for på akuten, röntgen, inget brutet/ur led. SKÖNT! Gör fortfarnde ont, men det ska nog vara över nu snart! Jag brukar ju ha ganska bra läkkött ; )

Jag börjar längta hem lite nu! Vill hem på jullov! Hem till underbara, fina familjen och bara vara lite ledig. Fast helt ledig är man ju aldrig när man är student, men inbilla sig får man ju! Vill även att det ska bli 1:a advent nu så man får börja julpynta lite, det är nämligen helt förbjudet enligt (min) lag att pynta innan 1:a advent. sådetså.

Nu är det Desperate Housewives!
Imorrn blir det tandstensskapning!

Kommentarer
Postat av: Petra

Jaså, har den kommit till er också! : ) Vad glad jag blir, tusen tack! Hälsa tack till mamma din med! Pusskram!

Postat av: Morgan&Kajan

Men herrgud! Kvinna, hur cyklar du egentligen? Läk, och kom sen hit och dansa bort många nätter tillsammans med oss!

Pussigullisnuttigosimumsifisi

2009-11-28 @ 19:47:23
URL: http://gammelgatan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback