På sistånde

Sen sist så har jag bland annat hunnit med en sväng till Hudiksvall för en helgdate med min Linda som bosatt sig i denna mysiga lilla stad. En mycket trevlig helg med massa skratt och tok, vi konstaterade båda två att det var alldeles för länge sen vi sågs ordentligt, nu ska det bli ändring på det. Jag har även börjat det sista momentet i FoksA kursen - modernitet i krig och fred. Håller just nu på med ett grupparbete om Omar Hassan al-bashir (Sudans president) och den arresteringsorder som utfärdats mot honom av ICC.. kan bli intressant! hoppas på det för min motivation är nere i botten.

Dessutom...
Min kloka fina gammelfarmor har lämnat oss på jorden... 98 hela år fick hon vara med! Värdig ålder, men tillslut orkade inte kroppen längre och hon somnade helt enkelt in, stillsamt. Begravning i Öregrund om 2 veckor

Nu: Plugg och sen Rent Hus på 4:an.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback