Lördagsuppdatering

Vad glad jag blev när jag vaknade imorse och insåg att det bara var lördag! Va helt inställd på att det var söndag och började tänka skola och måndag direkt, redan innan jag vaknat ordentligt. Men lördag är det, så härligt! Har haft besök hemifrån från i torsdags till idag, mycket trevligt. Iris gjorde succé hos sällskapet och hon har varit medelpunkten konstant :) Men nu är lilla goingen trött så trött, ligger vid husses fötter och sover så sött. Idag har jag tagit en repa på stan och fixat diverse presenter (födelsedagar, konfirmation och student) samt några sommarplagg till mig själv (klänning & shorts x 2), jag åker ju faktiskt till Rhodos 15 dagar (!!!), better be prepeard. Kvällen fortsätter med Robinson och sen Henrik Schyfferts show "The 90's" som går på svt1. Så ha en fortsatt trevlig lördag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback