Dagens Iris

Premiär badar!



Se så snygg man blir efteråt!

Igår badade vi Iris för första gången, det var inte allt för populärt, men hon höll sig ganska sansad ändå tycker jag. Kan tillägga att själva anledningen till badet var att Iris fått BAJS över sig när hon var ute och lekte... hon hittade nämligen en hundbajspåse MED innehåll (som någon så lämpligt lämnat på marken) denna påse var såklart mycket spännande tyckte Iris som bar runt på den, jag jagade henne för att få tag på påsen, men hon såg detta som en lek och sprang iväg från mig hela tiden vilket resluterade i ett litet hål i påsen så innehållet läckte ut. över Iris. BLÄ. Dessutom; Om man nu bemödat sig med att plocka upp efter sin hund, kan man inte lika gärna slänga påsen då? Inte bara lämna den på marken? Mycket märkligt tycker jag. Men nu är det färdigpratat om bajs för idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback