Vilken värdelös dag

Ännu en handikappad dag passerar. Jag är less på denna huvudvärk nu! Imorse var det dax för en "attack" igen, vaknade, gick upp, var uppe i cirka tre minuter sen fick jag snällt lägga mig ned och härda ut attacken. Sen har jag rört mig från sängen till soffan och tillbaka igen, ungefär. Detta suger! Jag kan inte använda min hjärna till något vettigt alls, något mer vettigt än att titta på dåliga repriser av dåliga brittiska tvprogram. Jag har massor att ta itu med, men inget kan jag göra. Bara vänta och knapra ipren. Knapra ipren och lyssna på min egen station på Jango!

Ett litet hopp om livet har jag dock... jag håller en tumme.

Kommentarer
Postat av: Emsen

Jag säger det igen...Det låter precis som den sjukan vi har haft.. Håll ut vännen, det blir bättre så småningom :) Puss

2009-03-15 @ 02:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback