Vardagligt

En ny vecka är igång igen, jag inleder hårt med tre träningspass på två dagar! Yeah. Jag har även insett att det är slut med lallandet och latheten nu, var visst mer att göra i skolan än vad jag hade inbillat mig, bara att sätt fart. Jag har en ambition att bli klar med den där förbannade naturkunskapen på skit-komvux inom det snaraste! Är less att ha de hängades över mig.

En kort kommentar om helgen;
Fredag - bion var underbar! "Män som hatar kvinnor" - It better be good sa jag innan och det var den verkligen! Skådespelarna var som gjutna för sina respektive roller och allting var mycket proffsigt och snyggt gjort. Kom på mig själv med att tänka att vissa platser och personer var nästan precis som jag föreställt mig dem när jag läste boken! Kan hända att dett var någon typ av placebo-effekt som kom till när jag väl såg filmen, men jag intalar mig själv att dels berodde på sjukt bra, detaljerade, beskrivningar av Stieg Larsson, och dels en sjukt bra filmatisering helt enkelt!
Lördag - var laddad för fest redan när jag vaknade, det bådade gott för en lyckad partykväll och det blev verkligen en lyckad partykväll! Jennie bjöd in till förfest där det spelades spel, skrattades och läskades! Mycket härligt gäng. Sen bar det av ner mot stan för utgång på Rex, mkt bra ställe! Dansade och flängde runt som en virvelvind innan det var dax för hemfärd med nattbussen. Kvällen avslutades hemma på köksgolvet där jag åt lite ostkrokar och sköljde ner med en resorb! Söndagen var dock ett helvete utan dess like som jag helst vill glömma... så nu glömmer jag det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback