Tattoos

Tittar på LA Ink på discovery, de flesta som är med där och tatuerar sig har ju ofta extrema motiv, ofta med en oerhört djup, fin, mening och betydelse bakom. En snubbe skulle göra sin första tatuering på överarmen med lite klassiska tattueringsmotiv som värd, vingar, döskallar, ormar osv. och över alltihopa hade han en "banderoll" eller vad man ska kalla det, en remsa med texten "DIABETIC", och lite högre upp med mindre text står det "INSULIN"... jovisst, man ska ju inte skämmas över några åkommor man lider av, och skulle någonting hända honom är det säkert till stor hjälp för sjukhuspersonal etc vid en eventuell olycka, men ändå!? Lite udda. Och why, why?

Fick lite nya infallsvinklar här nu.. kanske jag ska skriva "LAKTOSINTOLERANT" stort och tydligt någonstans på kroppen?Vad tycker ni? Inte så dumt va? Eller kanske "SKELÖGD"? Ja.. tåls att tänka på.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha, det tycker verkligen jag att du ska göra :)

Postat av: Linnea

Ja det målet tror jag på, dom där köttskivorna skulle göra sig fint på någon av våra middagar. Nu ska jag ta en dusch. Puss

2009-03-07 @ 16:53:55
URL: http://linneosd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback