Now I know I wanna win the war

I går kväll strukturerade jag upp mitt liv litegrann, skrev en "Att Göra" lista med tre underkategorier - Skola, Läsa(kurslitteratur) & hemma/allmänt. Listan fyllde ett A4. Detta tyngde faktiskt inte ner mig, snarare tvärtom så blev jag peppad och kände mig manad att ta mig an listan. Så idag har jag varit effektiv vill jag lova. Har fixat undan endel skolsaker (läst några kapitel, förberett mig inför seminarium imorn och renskrivit lite anteckningar) dessutom har jag äntligen gjort slutprovet i Naturkunskap B-kursen!! Phjuuu, nu ska den bara bli godkänd också, men det tror jag nog jag ska ha fixat. Tre timmar tog det jävla provet, men nu är det iallafall gjort och förhoppningsvis har jag mitt slutbetyg i kursen inom en vecka! Hurra vad jag är bra. Har diskat och pysslat lite här hemma också. Dessutom hann jag med en lång, skön promenad i solen också, fyllde på med lite mer energi! Så varför kan man inte vara lika effektiv varje dag?! Tänk så mycket som skulle bli gjort. Om en vecka ska det mesta och värsta vara klar i skolan för den närmsta tiden - ett ljus i tunneln. Om en vecka kommer även min kära Linnea till mig! Som jag längtar, vi har inte setts på evigheter.

Hurra!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Men inte har du börjat läsa till "tandis" nu va, eller är de det du pluggar nu? Känner att jag inte riktigt hänger med i svängarna :P Men du SKA alltså bli tandhygienist (hm, osäker på stavningen, hehe) Kul att bli nåt man verkligen vill :) Vi får se hur det blir här.. =) Trevlig helg, snart =)

Postat av: Linnea

Men vad härligt Emsen min! Verkligen bra gjort, jag är så stolt över dig! Och om en vecka ligger jag på din sköna soffa =)

2009-03-19 @ 23:04:07
URL: http://linneaosd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback