Mysteriet med underkläderna

De senaste gångerna jag o j tvättat har jag lagt märke till en mycket lustig grej. Vi brukar tvätta varannan/var tredje vecka ungefär, jag brukar ha cirka 10-15 par strumpor med i tvätten och lika många trosor, jag tycker att jag byter underkläder normalt ofta. Joel däremot brukar ha cirka 2-3 par strumpor och ungefär lika många kalsonger!? Jag tycker detta är jättekonstigt! och lite....eh..äckligt? "Hur är det möjligt?" frågar jag honom, han kan själv inte riktigt svara på hur det går till. Igår var det alltså tvätt-dax igen, och nu har han verkligen slagit alla rekord den här mannen!! Reslutatet av antalet tvättade underkläder förJoel var; Tre par kalsonger och EN (!!) strumpa!!!

Kommentarer
Postat av: L

Det är Mycket mycket märkligt det där med männens underkläder... Jag känner även igen det där, och undrar varje gång vart den där ANDRA strumpan hamnat :) Jag saknar dig gullet!

2009-03-18 @ 20:14:37
Postat av: Anonym

HAHAHA! Helt underbar gumman, nu fick jag mig ett rejält skratt. Tror du kanske ska kika lite under sängen, soffan, köksbordet eller vart det nu är du sliter av honom underkläderna ;)

2009-03-18 @ 21:33:37
Postat av: Linnea

Ja och det var från mig om du inte förstod det :P

2009-03-18 @ 21:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback