Livets vändningar

För ett år sedan idag hade jag en ledigdag från ICA-slitet på Vemdalsskalet, stod hemma och bakade chokladmuffins när jag fick ett fruktansvärt besked att en gammal klasskompis och vän inte längre fanns i livet. Tänk att ett år redan gått! Jag hoppas du har det bra där du är nu. Idag, samma dag men ett år senare väcks jag av nåt typ av migränanfall mitt i natten, följt av en hel dags för jävlig huvudvärk. Ovanpå det har dagen även innehållit ett besök på hälsocentralen där jag kollade upp mina bett/exsem, ingen vettig förklaring men en tub kortisonsalva utskriven. Tolvfte mars är alltså en jävla skitdag!

Kommentarer
Postat av: Petra

jaha, har du fått några utslag? bara sådär? jobbigt.. :/ hoppas det blir bra av salvan! puss!

Postat av: Linnea

Och 12 maj för mig! 12 som vanligtvis är mitt favoritnummer. Hoppas också att han har det bra där han nu är! Många kramar till min finaste vän

2009-03-12 @ 22:32:15
URL: http://linneaosd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback