Harder Better Faster Stronger

Efter min huvudvärksdvala känner jag att livet börjar återvända till mig. Och tur är väl det, för kommande vecka/veckor kommer vara intensiva! pm, seminarium, tenta, kompletteringsuppgift till ett annat seminarium jag missade pga huvuvdvärken, naturkunskapen ska snart vara klar och mycket mycket annat. Men det är bara att jobba på hårt här nu framöver, för sen kommer belöningen - PÅSKLOVET!! Jag längtar verkligen, av många anledningar.... Påsktiden är ju verkligen den bästa tiden på året i Härjedalen. Fortfarande massor av snö tillsammans med (förhoppningsvis) solsken och plusgrader, underbart!

Annars kan jag bara tillägga att jag är mycket glad och lycklig just nu. Av en mycket speciell anledning. speciell MEN hemlig anledning... nu får ni vara nyfikna i cirka en vecka innan jag avslöjar något mer.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback