En ovanlig morgon

Jag vill inte påstå att jag är speciellt morgontrött, jag är mer ett morgonmonster skulle man kunna säga. Joel sammanfattar det såhär; "det är lite som att leka med döden när man väcker dig". Jag brukar vilja undvika att vara vaken samtidigt som honom efter explosionsrisken är så pass hög från min sida. Hursomhelst, idag var det en mycket ovanlig morgon. Jag upp 07.15, Joel likaså och jag protesterade inte ens! Jag gillar egentligen inte människor på morgonen, men jag var knappt sur eller snäsig mot honom. Jag gjorde iordning min frukost och satte mig tillrätta vid bordet där jag började bläddra i Joels tidning "Svensk Jakt" och fann till och med innehållet intressant och frågade Joel diverse jaktrelaterade frågor och han svarade så glatt (såklart), och jag lyssnade artigt på svaren och ställde följdfrågor. Herregud så trevlig jag var! Mer en morgondröm än ett morgonmonster. Ska dessutom tilläggas att anledningen till varför jag var uppe så tidigt var ju för att jag skulle iväg och skirva tenta 09.00 - och ändå var jag på sådant solskenshumör! Jag förstår inte riktigt, har jag med identiteskris?

Kommentarer
Postat av: Inneboenden

Hahaha! Joel måste ha trott att det var nått speciellt du ville ha när du är sådär trevlig på morgonen. Ska bli spännande att se hur du är i helgen med mig, skulle ju iofs kännas lite skumt om du plötsligt var på solskenshumör på morgonen, skulle inte känna dig då ;) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback