Bara en dag bland andra bara en av miljoner andra dagar

Idag har jag;
Gått på föreläsning, idag handlade det om Konfliktprevention och lite allmän basfakta om FN som organisation. Efter skolan gick jag hem, värmde upp lite rester och läste lite kurslitteratur. Tills Linnea ringde för att berätta att hon sett ett videoklipp på en hund som cyklar (!) på aftonbladet.se och plötsligt försvann all fokus från Svante Karlssons bok om Freds-och konfliktstudier, resterande tiden av eftermiddag spenderade jag framför datorn och kollade på söta hundar... inte bra. Tränade Core och Afro-powerdance på iksu, skönt att börja veckan hårt med dubbla pass! Till middag var det gårdagens köttgryta som älsklingen lagat ihop. På kvällskvisten har jag lärt mig om den kosmiska omvärlden i NkB, läst bloggar och kollat tv. Ja, den här dagen var väl ganska "standard-typisk" för Emma Svenssons liv just nu.

Nu;
Tankarna är långt borta. Vill mer. Jag fick ett plötsligt sug efter vita rostmackor med smör, apelsinmarmelad och ost. Marmeladen ska ha bitar, smöret ska vara av fetaste bregott-sort och osten ska helst vara en hushålls. Har inte ätit marmeladmackor på år och dag tror jag. Får kanske ta och "lyxa" till den någongång. Idag finns det faktiskt en anledning att fira! - VG på första tentan i Foks!! Nu ska jag dricka te och sen sova. G'natt.

Kommentarer
Postat av: Petra

Grattis till tentan själv vännen!!! : )

Postat av: Linnea

Härligt gumman! Du är ju bäst du! :)

2009-03-10 @ 12:13:05
URL: http://linneaosd.blogg.se/
Postat av: Jan-E

Grattis till VG:)

2009-03-10 @ 20:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback