I've been blinded by glitter and gold and my eyes needs to rest from this light and sleep well at night...

Sen sist...

* Varit tur och retur ner till Öregrund och gammelfarmor begravning, Var borta nästan prick 48 timmar, kaotiskt och stressigt men jag är mycket glad att jag åkte och fick säga 'hejdå' till fina Irma...
* festat x 2, anledningen kallas brännbollsyran och det kändes som hela Umeå vaknade upp ur vinterdvalan!
* Hjälpt en kompis att flytta samt flyttstädat samt installerat henne här hemma hos Backman/Svensson för några dagars boende
* Avslutat 2 grupparbeten samt redovisat
* Haft sista föreläsningen i FoksA kursen, nu återstår bara tentan på torsdag....

Nu i veckan...

* Avsluta läsåret 08/09 vis Umeå Universitet och allt vad det innebär... lite sentimental känner jag mig!
* Skriva tenta (vilket innebär att jag kanske måste börja tentaplugga typ nu)
* Njuta av mina underbara vänner här uppe innan det är dax att säga 'på återseende' inför sommaren..
* Packa ihop mig inför sommaren som ska spenderas i Hede
* Få sällskap av Linnea som åker med mig och Iris ner till Ösd
* Fira lillasysters student i ösd på fredag
* Åka till Hede
* Åka mot RHODOS med systrar och pappa på söndag!

Jag...

* Stressad och uppjagad men mycket lycklig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback