back to normal

Jahapp så var 8till17-livet igång igen då. Har jobbat en av åtta veckor och hittills har det gått bra! jag vaknar, trött som ett as, äter fil, äter ett ägg, cyklar till jobbet, jobbar, cyklar hem på lunch, cyklar tillbaka, jobbar mera, kommer hem, lagar mat alternativt blir bortbjuden på middag (vilket trevligt nog sker rätt ofta), dricker kaffe, äter kaka, sen kanske jag går lite stavgång (mossigt I know, men ack så bra!), pratar i telefon, umgås, myser/leker/busar med Iris, myser/leker/busar med Joel och sen är det godnatt runt 22-22:30 och sen börjar det om igen. Ungefär så. Men nu är det helg! Imorrn åker jag till öset för en utekväll med Linnea på lördag och för ett barndop på lillkusinen på söndag. Jag har sett ut som den kvinnliga versionen av quasimodo hela veckan pga några mystiska utslag i hela facet! + armar, rygg och bröst. Herregud, jag blir rädd när jag ser mig själv i motljus! Men efter att ha börjat knapra en kur allergitabletter samt smörja med hydrokortison börjar det lägga sig lite, och jag känner mig liiite snyggare för var dag som går! Mystiken kring utslagen är dock en fastställt ännu. Överdos av sol, salt och starka krämer under rhodosvistelsen tros kunna vara en bakomliggande orskak.

Nåväl. Jag och darlingen har hyrt en film på Ok (vilken klassiker!) så nu ska vi se "I Taket Lyser Stjärnorna".
HaRE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback