Nu är jag mig själv igen

Mina formsvackor brukar sällan vara länge, och tur är väl det! Känner mig glad och förväntansfull. Imorrn trillar det in lite, eller ganska mycket, lön på kontot. Första lönen sedan förra sommarn! Jag ser inte riktigt på csn som lön, även om det är en månatlig summa som kommer kommer in och betalar för sysselsättningen att utbilda sig. Appropå utbilda sig, så det är det ju en blivande tandhygienist som skriver! Jag kom nämligen in!!!! Hurra vad jag är bra. Jag har tre MYCKET spännande år framför mig. Och appropå lön så är det väldigt välkommen då jag levt på lånade pengar en tid nu.

Jag spenderar mycket tid framför tv'n nu för tiden, jag och Joel har nämligen blivit addicted av Six Feet Ubder - vilken underbar serie!! Jag är frälst. Så all vår lediga vakna tid sitter vi i den halvsköna, grönmurriga soffan och NJUTER!!
I musikväg NJUTER jag av Regina Spekors nya album, Far - Ett mästerverk! Lyssna nu!

Kommentarer
Postat av: Linda

är så glad för din skull hjärtat att du kom in och äntligen får göra det du så länge sagt :)

Jag längtar efter dig.

Pusspuss Din Linda

2009-07-23 @ 22:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback