Tvåtusennio nu

GOTT NYTT ÅR, så här en bit in i Januari :)
Kortfattat om Glasgow: underbart! även om vi inte gjorde allt för mycket var det välkommet och mkt uppskattat med lite miljöombyte och avkoppling (det är svårare än man kan tro i hede). Den 31:a, nyårsafton, men framför allt min födelsedag, firades ordentligt med frukost på säng (tack underbara älskade J) och sång och uppvaktning heela dagen. Det är ju min födelsedag fram till 23:59, sen kan vi gå över till att fira in det nya året ;) De övriga dagarna shoppade vi, strosade, fikade (Got to love starbucks) åt god mat, filosoferade och vilade mycket. Helt enkelt precis vad jag behövde.
 Nu är jag tillbaka i Hede, men snart bär det av upp mot Umeå och det riktiga livet igen. Det är sentimentalt och skönt på samma gång, alltså konstigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback