Tips från coachen



Nu ska jag bjuda på ett recept! Har försökt efterkonsutruera en rätt jag åt på ett italienskt ställe i Glasgow, och jag kan bara säga som så att jag tycker min variant är snäppet bättre än den jag åt där!

Du behöver;
Pasta av valfri sort (jag hade grön tagliatelle)
Grön Pesto
Ruccolasallad
Gul lök
Zuccini
Fetaost
Pinjenötter

Så här gör du;
Koka pastan. Stek hackad lök och zuccini i bitar i en panna med en klick smör, krydda med salt&peppar. Skölj ruccolan, blanda ner peston och ruccolan i den färdigkokta pastan. Rosta pinjenötterna hastigt i torr panna. Lägg upp pastan på tallrik, lägg över den stekta löken och zuccinin, hacka fetaosten i lämpliga bitar, strö över pastan och avsluta med att lägga de rostade pinjenötterma överst! Voila! Bon Apetit!

Kommentarer
Postat av: Petra

Det där måste jag prova! : )

Postat av: Linnea

Fantastiskt, vad färgsprakande :) Jag ska verkligen testa att laga det där till veckan. Puss hjärtat mitt

2009-01-29 @ 23:28:55
URL: http://linneaosd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback