kommande vecka

Full fart framåt! Som Hannes leksaks-bil-som-kan-prata brukar säga. Nu är det verkligen slut på ledigheten, har en mycket jobbig vecka framför mig som jag mest vill ska vara över, hela skiten avslutas med en tentamen på fredagkväll mellan 17-21, hääärligt!! Häääärlig tenta tid må jag säga. Hur som helst, jag ska nog överleva det här. Överlevde första utmaningen idag, nämligen att börja på komvux, jojjomen. Inte så hemskt som jag hade befarat, allt sköts på distans och som verkar ska jag alltså klara av att läsa hela Naturkunskap B själv med hjälp av en bok och en dator. Fantastiskt, eller hur!? Jag vill gärna leverera en årskrönika ála 2008, men jag är rädd att den kan dröja. Har inte skrivit den från 2007 än... men vi får väl se vad som dyker upp! Fast denna vecka kommer mestadels vara fokuserad kring Internationella organisationer. Keep up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback