It's okey, come on, there's no time for education so let's go!

Idag börjar vårterminen -09! I eftermiddag börjar min nya kurs "Freds och konflikts studier A", det ser jag fram emot, eller ja.. men det blir nog bra! Har även haft lite Naturkunskapsundervisning för mig själv här på förmiddan, har lärt mig varför himlen är blå (att den egentligen inte alls är det alltså) och att endel växter är gula för att signalera till insekter att "hej det är mycket pollen och nektar i mig - kom och ät" schysst va?! ja det kan nog bli spännande det här! Till veckan ska jag även göra en liten ph-labb med rödkål och kaffefilter - ja ni hör ju så spännande jag har det! Nu är det dax för lunch och sen promenera ner till universitetet, iksu efter det och sen korvstroganoff-middag. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback