Detaljer jag gillar i hemmet


Att vakna varje morgon och se den här Bibel-inspirerade kylskåpsmagneten! "Var dag är en sällsam gåva - en skimmrande möjlighet" Förvisso sant! Men det ger mig vibbar av någon fri-religiös-rörelse. Vet inte ens vart magneten kommer ifrån, den har liksom bara hängt med. I bakgrunden ser vi lite skön konst a´la Hannes 4 år.


Mer kylskåpsmagneter! När jag var på tågluff 2007 köpte jag en magnet i varje land jag besökte, ett mycket trevligt minne! Kortet på Molly är så fint! Jag blir lugn och varm innombords när jag ser henne ligga i gräset och vila så fridfullt.


Av en slump var visst alla kryddor från Santa Maria när vi packade upp dem i höstas. Nu kommer vi aldrig kunna köpa kryddor av någon annan sort, då bryter vi krydd-coden uppe på kryddhyllan. Se vilken fin uppställning!


Lokalpatriotism på badrumsdörren. Härjedalsvapnen.


Vi kör en kampanj här; "Våga Vägra Ta Ner Julstjärnan"  heter den. Men den är ju så fin.


Badkar! Extra roligt att bada med ett fint, blommigt, duschdrapperi!

 +
Sodastreamern!!! Älskar denna mackapär, så vi alltid kan ha kallt, gott, kolsyrat citronvatten redo i kylen.

(Inlägget inspirerat av Sandra)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Men Ems, har du julstjärnan kvar, det var hm.. intressant. Men jag må hålla med om att det var en mycket fin stjärna! Pusspuss

Postat av: Jan-E

Det är ju bara 10 månader till JUL:)

2009-02-22 @ 21:25:17
Postat av: sandra

Vad roligt att du följde upp, jag älskar hem-detaljer :)

2009-02-23 @ 23:04:24
URL: http://sandrawager.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback