Så tokigt det kan bli

"(...)i höst ska jag och min vapendragare Joel åka till USA (det är planen) och resa från nord till syd eller tvärt om. Blir borta ett par månader (det är planen) men sen när jag kommer hem och är pank men full av upplevelser är det tomt. Hösten 07 blir det iaf flytt nånstans, jobb ett år.
Tekniskt basår ht 08
Start Tandläkarutbildningen ht 09 i Umeå (helst)
Nyutexaminerad Tanläkare våren 2014, 26 år gammal! Det är inte fy skam det inte, då drar jag in en månadslön mellan 25-35000 :- och är redo att avla, bygga hus och köpa kombi =) Haha."



Ovanstående text publicerade jag här i bloggen i maj-06... Så tokigt det kan bli! Ingenting av ovanstående har hänt! Vi åkte aldrig till USA (Blev Thailand och Indien istället) Flyttade gjorde jag visserligen 07, men hem till pappa, och jag antar att det INTE var den typen av flytt jag menade när jag skrev det där. Blev inget tekniskt basår (tack gud för det) istället blev det en termin statsvetenskap vilket kan vara något av det bästa jag någonsin gjort. Blir heller ingen start på tandläkarprogrammet ht-09... men tanken är ju att gå i en liknande bana iallafall, har ju tänkt söka in på Tandhygienistprogrammet till hösten istället. Då är jag utexaminerad (med en kandidatexamen i oral hälsa) våren 2012, 24,5 år gammal och INTE så redo att avla, bygga hus och köpa kombi - men kanske en liten hund?

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha, undra verkligen vad jag tänkte sommaren 06. Två stora knäoperationer, en jobbig separtion, flytt 6 gånger och sen kärlek i ett lammkött. Jo det var nog verkligen så jag såg mitt framtida liv då ;)

Postat av: Petra

SAKNAR DIG MED!!!

2009-02-18 @ 20:28:05
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback